vrijdag 25 september 2009

Lucht...

Sinds gisterenavond (donderdag) vond ik het erg sterk ruiken bij m'n auto, een zeer bekende en herkenbare geur van.... benzine!

Ik geen idee hoe dit kwam, dus ik er even mee doorrijden. Vandaag moest ik een vriend van me naar een garage rijden voor een soort pre-APK-keuring. Ook is meteen mijn auto op de brug gegooid en het is bekend wat het is.

Zodra ik de auto stationair liet lopen spoot (en hierbij bedoel ik niet druppelen, maar echt spuiten) er benzine uit de brandstofpomp.
Dus ik met die vriend van me (in zijn auto) naar Renova (BMW-dealer) gegaan en even gevraagd of zij nog een pomp op voorraad hadden en wat zij hiervoor vroegen. Ze hadden 'm nog op voorraad, alleen de prijs is om spontaan van te janken, iets meer dan €200,- vragen zij hiervoor.

Dus dat wordt voorlopig niet meer rijden in m'n BMWtje, wat ik echt jammer vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten